استاد حوزه علمیه قم:اگر نگاه ما به دین اسلام حقیقی باشد سبکِ زندگی ما عوض خواهد شد

فیروز کوه (پانا) - مراسم سوگواری دانش آموزان فیروزکوه به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور یکی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم در دبیرستان هفده شهریورمنطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استاد حوزه علمیه قم:اگر نگاه ما به دین اسلام  حقیقی باشد سبکِ زندگی ما عوض خواهد شد

در این مراسم حجت الاسلام بابکی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در سخنانی گفت: این امر معنایی ندارد که بیگانگان در کشورِ ما حضور داشته باشند و ما نتوانیم کاری کنیم و امروز مشاهده می کنید که پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، صدای انقلاب اسلامی تا کجا رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در گذشته، زمانی که رژیم ستم شاهی بر این کشور حاکم بود، امام خمینی (ره) در سخنرانی فرمودند "با وجود این رژیم نه راهِ پیش داریم نه راهِ پس، اما ما با کمک خدای متعال کاری می کنیم که این رژیم نه راه پیش داشته باشد و نه راهِ پس" که این اتفاق هم افتاد.

او خاطر نشان کرد: آمریکا از ثروت، اینترنت، ماهواره و... برخوردار است و همچنین می تواند با یک پیامک دنیا را به هم بریزد، همانطور که اخیراً در کشورِ ما شرایط جنگ ایجاد شد آمریکا با سو استفاده از فرصت قصد داشت آشوب به راه بیاندازد، مگر فضای مجازی در آمریکا وجود ندارد! چرا در آمریکا چنین آشوب هایی به راه نمی افتد!.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: آمریکا می خواهد سیلی به صورت ایران بزند، اگر شهید قاسم سلیمانی نبود آمریکا تمام مملکت را به غارت برده بود، دشمنان می توانند با استفاده از فضای مجازی آشوب ایجاد کنند، آمریکا این قدرت را دارد تا با یک دروغ دنیا را به هم بریزد، آمریکایی ها همه چیز هستند اما امام خمینی (ره) یک نفر بود و آمریکا زمانی که مشاهده کرد این یک نفر آن همه چیز را از بین می برد طبیعی است که دشمن آرام نخواهد نشست.

حجت الاسلام بابکی با بیان اینکه تغییر نگاه بسیار مهم است گفت: اگر نگاه ما به خداوند، دین، ائمه آل الله نگاهِ حقیقی باشد سبکِ زندگی ما عوض خواهد شد، خدای متعال شخصیت هایی همچون سردار سلیمانی را حفظ می کند تا حجتی برای مردم باشند.

حجت الاسلام بابکی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور بیان کرد: ما می توانیم به اوج برسیم به شرطِ آن که بخواهیم و سرباز ولایت باشیم، هر چند که نتوانیم شبیه به سردار سلیمانی باشیم اما می توانیم در مسیر او حرکت کنیم، شهید سردار سلیمانی یک دیپلمات برجسته بود تا جایی که پوتین رئیس جمهور روسیه، فرماندهان عالی رتبه نظامی روس، عراق و سوریه از او تبعیت می کردند، چنین شخصیت با عظمتی می تواند ایران را به مراتب بالا برساند.

این مقام مسئول افزود: آنچه که امروز در جهان غرب می گذرد نگاه مادی گرایانه و دنیا محور است، غربی ها می خواهند مردم بدون هیچ حد و حصری حداکثر استفاده را از دنیا ببرند، فرهنگ اسلامی و دینی می شود سردار سلیمانی، توسل، اعتقاد به خدا و در نهایت به پیروزی های بسیار بزرگ منجر می شود.

او خاطر نشان کرد: سبک زندگی با تغییر نگاه عوض می شود، اگر ما پیرو حضرت زهرا (س) هستیم باید بسیار مراقب باشیم، حضرت زهرا(س) مرضیه ولایتمدار واقعی بودند، حرف زدن بسیار راحت می باشد، اما عمل کردن به سخن بسیار مهم است و این امر چیزی بود که حضرت صدیقه طاهره(س) انجام داد.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار