سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر

دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر در انتخابات بی‌طرف باشند

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند گفت: شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر در انتخابات بی‌طرف باشند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، خسرو دهقانی در آئین تکریم و معارفه بخشدار چاه مبارک در فرمانداری عسلویه اظهار داشت: قانون‌مداری، سلامت، بی طرفی، امنیت و مشارکت حداکثری از اصول راهبردی وزارت کشور در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اصل بی طرفی بیان کرد: شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اصل بی طرفی را رعایت کنند.
دهقانی افزود: همزمان که ماده ۱۱ قانون انتخابات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها را موظف کرده است تا امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار دهند؛ ولی در عین حال ماده ۵۹ قانون انتخابات هرگونه استفاده از وسایل و سایر امکانات ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها و نهادها و مؤسساتی که به هر مقدار از بودجه عمومی استفاده می‌کنند؛ له یا علیه نامزدها ممنوع کرده و مرتکبین، مجرم شناخته می‌شوند.
وی در همین رابطه با اشاره به ماده ۱۷ قانون انتخابات اظهار داشت: مراجع قضائی خارج از نوبت به تخلفات انتخابات رسیدگی می‌کنند.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در شرایط سخت اقتصادی در دهه فجر امسال افزود: در شرایط تحریم‌های ظالمانه نیز خدمت رسانی و مهم‌تر از آن حفظ رویکرد توسعه‌ای همچنان از اولویت‌های استان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار