سمیرا حسن‌پور بازیگر فیلم «سه کام حبس»: در بازیگری نمی توانم ادا در بیاورم

تهران (پانا) - سمیرا حسن‌پور بازیگر جدیدترین فیلم سامان سالور می‌گوید باید با نقش‌هایش زندگی کند نه اینکه ادای آنها را دربیاورد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سمیرا حسن‌پور بازیگر فیلم «سه کام حبس»: در بازیگری نمی توانم ادا در بیاورم

سمیرا حسن‌پور بازیگر فیلم «سه کام حبس» ساخته سامان سالور است که امسال در بقش رقابتی «سودای سیمرغ» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره نقش‌آفزینی در این اثر اجتماعی گفت: «زمانی که فیلمنامه را خواندم به نظرم همه نقش ها جذاب بود. به عنوان بازیگر همیشه دنبال کاراکتری هستم که با کارهای قبلی ام تفاوت داشته باشد و زمانی که با این نقش مواجه شدم دیدم چقدر با نقش های قبلی و شخصیت خودم تفاوت دارد، به همین دلیل با رضایت کار را قبول کردم. »

وی افزود: «من در بازیگری نمی توانم ادا در بیاورم و به نوعی باید نقش را زندگی کنم. شاید به این دلیل است که من با آقای سالور وارد سینما شدم و حضورش بر این تفکر بی‌تاثیر نیست.»

حسن‌پور درباره اقداماتی که برای نزدیک شدن به کاراکتر خود در فیلم «سه کام حبس» انجام داده است گفت: «سالور همین رویکرد را به دیگر بازیگران هم منتقل می کند و تقریبا در روزهای تمرین این زندگی کردن با نقش را در سایر بازیگران می دیدیم. به بهانه نقشم روزهای متمادی به بیمارستان می رفتم و ساعت ها به کار پرسنل نگاه می کردم تا بتوانم حس و حال این افراد را در فیلم پیاده کنم.»

سمیرا حسن پور که پیشتر با فیلم «تمشک» همسرش سامان سالور کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شددرباره اهمیت این دوره از جشنواره فجر در کارنامه حرفه‌ای خود اظهار کرد: «در جشنواره سی و دوم اتفاقات خوبی برای من افتاد اما حضور در جشنواره و جایزه خیلی برایم مهم نیست بلکه ترجیحم قبل از این ها باورپذیر بازی کردن نقش و جلب نظر مردم است.»

«سه کام حبس» تازه‌ترین اثر بلند سینمایی سامان سالور با حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار