تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا

ویروس کرونا برنامه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر داد

تهران (پانا) – - کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر برنامه لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ویروس کرونا برنامه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر داد

شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش تعداد کشته‌ها نگرانی را در کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شیوع این بیماری افزایش داده است و باعث شده تا این کنفدراسیون تصمیمی جدید درباره لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ کند.

کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده و هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال چین صورت گرفته است، به علت اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این کمیته تصمیم گرفته است تا برنامه دیدارهای 4 گروه از لیگ قهرمانان آسیا در شرق قاره آسیا را تغییر دهد.

بر این اساس، دیدار نماینده‌های چین در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تغییر برنامه روبرو خواهد شد و چینی‌ها در دور رفت مهمان حریف‌های خود خواهند بود و در دور برگشت از آنها میزبانی خواهند کرد. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده است که بازگشت میزبانی چینی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که کمیته ویژه این کنفدراسیون بتواند در دور برگشت امنیت چین را تایید کند.

اف‌سی بجینگ؛ شانگهای شنهوا؛ گوانگژو اورگراند و شانگهای اس‌آی‌پی‌جی 4 نماینده چین در این فصل لیگ قهرمانان هستند که البته پیش از این با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار پلی‌آف شانگهای اس‌آی‌پی‌جی بدون حضور تماشاگر برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار