جشنواره‌های فرهنگی هنری و مسابقات قرآن، ابزاهای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است

سروستان (پانا)_ کارشناس و مسئول فرهنگی هنری و فوق برنامه آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: جشنواره های فرهنگی و هنری و مسابقات قرآنى یکی از ابزار هایی است که می توان به وسیله آن‌ استعداد های دانش آموزان را شناسایی هدایت و شکوفا ساخت.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌های فرهنگی هنری و مسابقات قرآن، ابزاهای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است

ابراهیم نجفی نژاد با اشاره به حضور دانش آموزان سروستانی در جشنواره های فرهنگی و هنری گفت: دانش آموزان این شهرستان در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی هنری مستعد هستند و هر سال شاهد حضور چشم گیر این دانش آموزان در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی هنری هستیم.

نجفی نژاد همچنین به رعایت توازن در زمینه‌های پرورشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: خداوند انسان را خلق کرد و در خلق آن توازن را رعایت کرد و دلیل اصلی زیبایی انسان رعایت توازن است.

رئیس آموزش و پرورش سروستان نیز اظهار کرد: حضور و پیشرفت دانش آموزان سروستانی در عرصه های مختلف رضایت بخش است که سبب کسب مقام های قابل توجهی از سوی دانش‌آموزان این شهرستان شده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سروستان با اشاره به تاریخچه شهرستان سروستان گفت: بیش از سیصد و پنجاه نفر از دانش آموز و همکاران فرهنگی در رشته های قرآن و عترت و فرهنگی هنری و پرسش ریاست جمهوری موفق به کسب مقام شده اند.

فاطمه صدیق کسب 51 مقام استانی درمسابقات فرهنگی هنری و راه‌یابی 4نفر به مرحله کشوری و کسب 34 مقام استانی در مسابقات قرآن،عترت و نماز از دیگر افتخارات این شهرستان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار