مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

ساری (پانا) - علی‌رضا سعدی‌پور امروز به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران معارفه شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

ظهر امروز علی‌رضا سعدی‌پور که پیش از این مدیر آموزش‌وپرورش تنکابن بود، به عنوان مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران معارفه و جایگزین عسکری نیکزاد شد.

عسکری نیکزاد از هفت فروردین سال ۹۷ تاکنون مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوده است.

او در این آیین حضور افراد با هر نیتی در جمع حاضر را دلگرمی برای آموزش‌وپرورش قلمداد و به رتبه‌های برتر آموزش‌وپرورش مازندران در کشور اشاره کرد و آن را دستاورد این نهاد از مدارس تک‌دانش‌آموز و چندپایه تا اداره کل دانست.

نیکزاد گفت: «رفع چالش‌های آموزش‌وپرورش در گرو فراهم بودن شرایط اولیه است.»

او با بیان اینکه اگر نظام آموزشی به سمت نظام فرهنگی و تربیتی نرود، فرصت‌ها را از فرزندان‌مان در آینده خواهیم گرفت، تأکید کرد که طبق آن‌چه در سند تحول بنیادین آمده، هر سه قوه باید در تعلیم و تربیت به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

علی‌رضا سعدی‌پور مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش مازندران نیز در این آیین توجه جدی به سند تحول بنیادین و گذر از حافظه‌محوری به خلاقیت‌محوری را از جمله برنامه‌های خود برشمرد.

او بر رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و ایجاد فرصت برابر آموزشی برای همه دانش‌آموزان دختر و پسر تأکید کرد.

سعدی‌پور دست‌یابی به آموزش‌وپرورش خلاق، پویا، بانشاط و خلاق بر اساس تراز جمهوری سنداسلامی و تحول بنیادین را با همکاری همه معلمان ممکن برشمرد.

سعدی‌پور پیش از این مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تنکابن بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار