خداکرمی تاکید کرد:

حل مسائل محلات به کمک مشارکت اجتماعی

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت ما انتظار داریم در بحث نظارت و حل مشکلات محله خود شورایاران راه حلی ارائه کنند که برخواسته از دل محلات باشند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حل مسائل محلات به کمک مشارکت اجتماعی

ناهید خداکرمی پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه ۱۴ گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و نقش‌هایی که شورایاران می‌توانند در منطقه ایفا کنند ترغیب اهالی محلات به مشارکت اجتماعی و ارائه راه حل نوآورانه برای حل مسائل فرهنگی و اجتماعی محلات است. ما انتظار داریم که شورایاران برای تملک اماکن راهکار ارائه دهند. و از فرهنگ منطقه‌ای مثل منطقه ۱۴ که دارالمومنین است استفاده کنند. یکی از فرهنگ‌های مهم ما وقف و نذر است و شورایاران باید اهالی محل را ترغیب کنند تا فرهنگ وقف در محلات زنده شود.

خداکرمی افزود: همچنین شورایاران می‌توانند در زمینه سلامت و محیط زیست و جمع‌آوری پسماند الگو ارائه دهند.آن‌ها به عنوان شورایار، یار شورای شهر هستند، بنابراین در کنار اینکه چالش‌های محله و منطقه را حل و فصل می‌کنند، مفید است اگر نقش اجتماعی خود را که ماهیت اصلی شورایاران است به خاطر داشته و استفاده از مشارکت محلی برای اداره شهر را در دستور کار قرار داده و برایش الگو ارائه کنند.

خداکرمی در پایان خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم در بحث نظارت و حل مشکلات محله خود شورایاران راه حلی ارائه کنند که برخواسته از دل محلات باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار