صدراعظم نوری تاکید کرد:

ضرورت ایجاد سازو کاری برای نحوه ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها مناطق

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه ١٤ گفت باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد سازو کاری برای نحوه ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها مناطق

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه ١٤ گفت: باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

او ادامه داد: گزارشی که شورایاران می‌دهند شبیه گزارشی است که شهرداران مناطق ارائه می‌دهند؛ بهتر است موارد خاصی مطرح شود که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار هستند و می‌توانند با طرح و‌لوایحی مشکل را حل کنند. طی بازدیدی که از منطقه ۱۴داشتیم به شهردار وقت منطقه تاکید کردیم که باغ رییسی برای تامین سرانه فضای سبز منطقه تملک و همچنین مشکل بازارچه گل محلاتی هرچه زودتر حل شود.

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به این ادعا که وظیفه نگهداری از درختان معابر و رفع مزاحمت بر عهده فضای سبز شهرداری منطقه باید باشد،گفت: این موضوع دو سال است که تفیض اختیار به فضای سبز منطقه شده و اگر رفع مزاحمت درختان نمی‌شود کم‌کاری شهرداری منطقه است.

نوری گفت: همچنین وظیفه نگهداری از درختان بر عهده پیمانکار است اما با این موضوع را هم در نظر بگیریم که اگر مردم با درختان بد رفتار کنند دیگر ربطی به شهرداری ندارد و اگر اتفاقی برای درختان در اثر سو رفتار و یا فعالیت‌های ساختمانی بیفتد بر عهده پیمانکار و مالک است و باید جریمه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار