فرهنگ سازی جهت مقابله با خطرات گاز ، به‌عنوان مسئولیت اجتماعی

بیرجند(پانا)- جهت مقابله با خطرات گاز طبیعی بعنوان مسئولیت اجتماعی، شرکت گاز خراسان جنوبی فرهنگ سازی می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی جهت مقابله با خطرات گاز ، به‌عنوان مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان، فرهنگ‌سازی عمومی جهت آشنایی مشترکین با خطرات احتمالی گاز طبیعی است.

سید محمود هاشمی عنوان کرد: گاز یک نعمت طبیعی و خدادادی است که در صورت استفاده نادرست، عواقب و خسارات مالی و جانی ناگواری را به بار می آورد. بنابراین رسالت شرکت گاز علاوه بر گازرسانی، آموزش و اطلاع رسانی در زمینه به حداقل رساندن خطرات و حوادث احتمالی است و در این زمینه اقدامات متعددی را انجام و با جدیت موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی را پیگیری می کند.

هاشمی در ادامه گفت: برای فرهنگ سازی در استان تاکنون برنامه های مختلفی اعم از نصب بیلبوردهای پیام های ایمنی، درج پیام های ایمنی بر روی بدنه اتوبوس های بین شهری، توزیع بروشورهای ایمنی، پخش تیزر و کلیپ ایمنی از صدا و سیمای استان، درج پیام های ایمنی در روزنامه ها و ... انجام شده است.

او افزود: همچنین با فعالیت و همکاری واحدهای روابط عمومی و ایمنی بهداشت و محیط زیست، برنامه فرهنگ سازی با آقای ایمنی از ابتدای آذرماه مجددا در مدارس آغاز شده و کارشناسان HSE ، دانش آموزان را با مسائل ایمنی و خطرات گاز طبیعی آشنا می کنند.

هاشمی با تاکید بر آموزش در مناطق روستایی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و اهمیت فرهنگ استفاده ایمن و بهینه ازگاز طبیعی، برنامه آموزشی در روستاهای استان با عنوان سفیر ایمنی گاز نیز در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ضمن تقدیر از مشترکین گاز طبیعی در مصرف بهینه گاز بار دیگر از عموم مردم درخواست کرد تا پرداختن به مسائل ایمنی را جدی بگیرند تا انشاء ا... ایام بی حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار