کسب رتبه برترکشوری توسط شورای آموزش و پرورش استان نتیجه کار جمعی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: دستیابی به رتبه برتر کشوری در اجرای مفاد مالی قانون شوراهای آموزش وپرورش و استیفای حقوق این نهاد را مرهون تلاش همه فرهنگیان و همکاران هستیم.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برترکشوری توسط شورای آموزش و پرورش استان نتیجه کار جمعی است

ابراهیم محمدی در چهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش آذربایجان غربی با قدرانی از فرهنگیان استان در اهتمام به ایجاد فضای همدلی و وحدت وآرامش در بستر این نهاد افزود: انگیزه بخشی، احترام و تکریم همکاران از علل عمده پیش برد سریع اهداف کلان نظام آموزشی است.

وی با بیان اینکه مدیریت مسایل و چالشها و انگیزه بخشی به همکاران جزو وظایف و اولویتهای مدیران است اضافه کرد: تربیت هدف کلان آموزش و پرورش است و از ۶ساحت آموزش و پرورش هیچکدام بر دیگری ارجحیت ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه پیش نیاز دستیابی به موفقیت خلاقیت و ایده های نو می باشدگفت: برای تحقق این موضوع مدیران و کارکنان در این نهاد نباید دچار روزمرگی شوند.

وی ادامه داد: اندیشیدن و حل مسایل اساسی در راس کارهای مدیران مناطق باشد و موانع و مشکلاتی که مانع اجرای کارها و رفع مشکلات است باید مطرح شود.

محمدی با بیان اینکه باید از تمام فرصتها در راستای آموزش و تربیت بهینه بهره برد گفت: تمام برنامه های اجرایی و همایشهای تدوین شده در مناطق ۲۴گانه باید دارای محتوای اثر گذار مطلوب با خروجی های موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه نظام رتبه بندی اقدام مطلوبی است اضافه کرد: در حال تکمیل و رفع موارد موجود در زمینه فرآیند تحقق این طرح با همکاری وزارتخانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به اذعان مسوولان کشوری و بر اساس اسناد موجود آذربایجان غربی در دوسال اخیر استان موفق کشور در سااماندهی به موقع و بهینه نیروی انسانی بوده است ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی استان در ابتدای دیماه سال 98 آغاز شده و منتظریم مناطق نیز سریعا وارد عمل شوند.

محمدی با بیان اینکه احساس مسوولیت در برابر نیروی انسانی جزو وظایف روسای مناطق است، گفت: خدمت به همکاران را با رعایت حق الناس نباید مورد غفلت قرار داد.

وی درباره روند بهبود کمی و کیفی مسایل خوابگاههای شبانه‌روزی استان اضافه کرد: به کمک مناطق واعتباری که سازمان مدیریت وبرنامه ریزی به مبلغ ۱۰میلیارد تومان اختصاص می‌دهد نیازهای این بخش تا 10 سال آینده رفع می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود در چهارمین اجلاس روسای مناطق ۲۴گانه آموزشی در ارومیه با بیان اینکه نظام اسلامی دستاورد خون شهدای انقلاب و امثال شهید باکری و شهید بزرگوار سردار سلیمانی است، گفت: این‌نهاد تلاش حداکثری خود را در برگزاری با شکوه و پرشور انتخابات انجام میدهد اما باید استقلال این نهاد را حفظ کرد چرا که اموزش و پرورش نباید به مسایل سیاسی و جناحی و حزبی وارد شود.

وی ادامه داد: باید به حضور حداکثری مردم در این عرصه کمک شود تا معاندان و ایادی استکبار رذیل‌تر از پیش شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار