مراسم نمادین «سیل مهربانی» در دبستان دخترانه شهید دانشگر سعدآباد

سعدآباد،بوشهر(پانا)_ مراسم نمادین «سیل مهربانی» با حضور امام جمعه سعدآباد ، بخشدار و هیأت همراه، رئیس آموزش و پرورش ،سرپرست، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش، مدیر، معاونین، آموزگاران و دانش آموزان دبستان دخترانه شهید دانشگر سعدآباد، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرماندهی انتظامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی علامه حلی و اولیاء دانش آموزان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین «سیل مهربانی» در دبستان دخترانه شهید دانشگر سعدآباد

در این مراسم خداپسندانه، سرپرست اداره آموزش و پرورش، پس از عرض خیرمقدم به مهمانان و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت؛ ادبیات دینی و ملی ما سرشار از مضامین انسان دوستانه، توجه به محرومین و نیازمندان است.

وی با اشاره به شعر معروف شیخ اجل سعدی شیراز، که زینت بخش سردرب سازمان ملل است و ریشه در احادیث و سخنان گرانبهای پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) دارد، یعنی؛ بنی آدم اعضای و یکدیگرند ...

از اولیاء و معلمان خواست، فرهنگ ارزشمند گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان را در دانش آموزان نهادینه سازند.

عای پور افزود؛ مشارکت در پویش سیل مهربانی، از جهت تقویت حس دگرخواهی، نوع دوستی و احساس مسئولیت نسبت به همکلاسی ها، فارغ از کمیت کمک ها، یک فرصت تربیتی ارزنده و تأثیرگذار برای دانش آموزان محسوب می گردد.

علی پور خاطرنشان کرد؛ سیل مهربانی همکلاسی ها علاوه بر یاری رساندن به سیل زدگان، یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است، که برای دانش آموزان درس مهربانی، همدلی، همیاری و نوع دوستی به همراه دارد و نشان دهنده رشد و بالندگی و پویایی و سلامت اجتماعی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار