مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

خبرنگاران دانش آموزی پانا اخبارراهنرمندانه همراه باامید آفرینی انعکاس دهند

تهران (پانا) - نشست آموزشی وتوجیهی رابطین و خبرنگاران خبرگزاری پانا مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مشاور اجرایی مدیر کل ومدیر سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانها در سالن جلسات آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران دانش آموزی پانا اخبارراهنرمندانه همراه باامید آفرینی انعکاس دهند

در این جلسه ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و تبیین نقش حضرت فاطمه زهرا (س)در حمایت از ولایت و پیروی از سیره عملی ایشان اظهار کرد: اگر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی این چنین مورد استقبال ایرانیان و آزادیخواهان جهان در زمان شهادت خود قرارمی‌گیرند نشان از همین تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س) است.

او در ادامه افزود: اکنون دشمن ما در کنار جنگ نظامی که ناموفق بود و همراه با اجرای جنگ اقتصادی به جنگ فرهنگی و رسانه‌ای هم توجه خاص دارد و اگر در این راستا خبرنگاران دانش‌آموزی ما دارای ساختار اساسی باشد در مدارس می‌توانند به عنوان فرماندهان جنگ رسانه علیه جبهه دشمن مقاومت کنند.

او بیان کرد: خبرنگاران دانش‌آموز ما باید اخبار را به صورت هنرمندانه‌ای انعکاس دهند و در کنار آن امید آفرینی هم ترویج گردد تا در مخاطب اثر داشته باشد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد:خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی پانا فعالیتهای خود را به سمت اخبار مدارس و معرفی مدارس تمام تشکیلاتی موفق سوق دهند.

قلیزاده با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر و برگزاری انتخابات دوم اسفند 98 توصیه کرد: در انعکاس و پوشش اخبار و گزارشهای تصویری دهه مبارک فجر و انتخابات به دور از سلایق فردی دانش آموزان ما تلاش مضاعف داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار