حضور مدافع استقلالی در تیم مطرح اروپایی منتفی شد

تهران (پانا) – بدنبال عدم توافق بین مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ترکیه‌ای، این بازیکن نتوانست در تعطیلات زمستانی راهی تیم جدید خود شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدافع استقلالی در تیم مطرح اروپایی منتفی شد

یکی از اخبار مهم پیرامون لژیونرهای فوتبال ایران طی ماه‌های اخیر و به ویژه در هفته‌های باقی مانده تا آغاز نقل و انتقالات زمستانی، احتمال جدایی سید مجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان اسپور از این تیم و حضورش در تیمی مطرح از کشور آلمان بود.

رسانه‌های ترکیه‌ای طی هفته‌های اخیر با انتشار اخباری گسترده اشاره کرده بودند که سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال تهران در نیم فصل از ترابوزان اسپور جدا خواهد شد و به آلمان می‌رود تا در بوندس لیگا زیر نظر یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال ژرمن‌ها در تیم هرتابرلین بازی کند. حتی طی روزهای اخیر خبری از سوی چند سایت ترکیه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد باشگاه ترابوزان اسپور با جانشین مدافع تیم ملی فوتبال ایران به توافق قطعی رسیده است اما امروز برخی رسانه‌های ترکیه‌ای خبر جدیدی درباره این مدافع ایرانی منتشر کردند.

براساس آخرین خبری که درباره مدافع سابق استقلال تهران منتشر شده است، این بازیکن نتوانسته است برای رفتن به تیمی جدید با ترابوزان اسپور تیم فعلی‌اش به توافق برسد و حداقل باید برای تجربه فضایی جدید تا تابستان 2020 منتظر بماند. البته قرارداد حسینی با ترابوزان در انتهای این فصل سوپر لیگ ترکیه به پایان خواهد رسید و او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

سید مجید حسینی که این روزها 23 سالگی را پشت سر می‌گذارد، پس از جام جهانی 2018 از استقلال تهران به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست و در 37 بازی رسمی برای این تیم به میدان رفت و یکبار هم گلزنی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار