طی سه روز گذشته؛

کشف دو محموله ی قاچاق با بازرسی از "خودروهای مشکوک"

زنجان (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق طی بازرسی خودروهای مشکوک توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان های ایجرود و خدابنده به ارزش تقریبی دو میلیارد و 410 میلیون ریال خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف دو محموله ی قاچاق با بازرسی از "خودروهای مشکوک"

سرهنگ ایرج خانی پور با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود حین کنترل خودرو های عبوری در یک عملیات به یک دستگاه اتوبوس در محور" بیجار - زنجان " مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو هزار و 360 ثوب البسه ، 225 تخته قالیچه پادری و 420 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و دو قوطی داروی زنبور عسل خارجی قاچاق کشف که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

این در حالی است که دو روز پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو های عبوری در یک عملیات به یک دستگاه پژو 405 در محور" بیجار - قیدار " مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو 2 هزارو 880 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و 110 میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار