انتخابات مجلس دانش آموزی، تبلور اندیشه ها و دیدگاه های تازه

شهرکرد(پانا) - انتخابات مجلس دانش آموزی در استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش آموزی،  تبلور اندیشه ها و دیدگاه های تازه

انتخابات مجلس دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری با حضور پرشور دانش آموزان منتخب شوراهای دانش آموزی شهرسیتانها ومناطق ، صبح دیروز در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: این برنامه که از ساعت 9 صبح لغایت 15 در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی با حضور ناظران استانی وکشوری برگزار شد میعاد گاه اندیشه های نو و امیدواری به آینده ای روشن را به تصویر کشید.

وی افزود: در این برنامه 21 نفراز پسران و 37 نفر از دختران، داوطلب عضویت در شورای دانش آموزی استان شده و پس از بیان دیدگاه های خود در مقابل سایر دانش آموزان مراسم اخذ و شمارش آرا صورت گرفت و در پایان مراسم رای گیری، 7 نفر پسر و 7نفر از دختران حائز بیشترین تعداد رای شدند.همچنین در انتهای برنامه خانم نغمه علیخانی از شهرستان فارسان و آقای شایان تکتاز از ناحیه 2 شهرکرد با کسب بیشترین تعداد رای و شرایط مندرج در شیوه نامه، بعنوان نمایندگان دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی انتخاب شدند.

او اضافه کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن حضور در برنامه های کشوری به عنوان مشاور دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش، عناوینی از قبیل:عضو شورای آموزش و پرورش،عضو کانون یاریگران زندگی و عضو شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان را نیز دارا می باشند.

وی در پایان تصریح کرد: انتخابات شورا ها ومجلس دانش آموزی به جهت حضور دانش آموزان در عرصه های اجتماعی و تمرین دموکراسی و مردم سالاری از اهمیت ویژه های برخوردار است و نقش بسزایی در ایجاد فرهنگ هم اندیشی و تعالی را در دانش آموزان ایفا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار