16 کمیته ستاد دهه فجر در مهریز تشکیل شد

یزد(پانا)- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: ۱۶ کمیته ستاد دهه فجر با حضور جوانان و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی برای برنامه‌ریزی جشن‌های انقلاب در این شهرستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
16 کمیته ستاد دهه فجر در مهریز تشکیل شد

حجت‌الاسلام محمدعلی متوسل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اهم این کمیته‌ها را فرهنگیان، کارگران، ایثارگران، تشکل‌های مردمی، دانشجویان، روستایی، اطلاع‌رسانی، روحانیان پشتیبانی و ارزیابی عملکرد ذکر کرد .

وی ادامه داد: این کمیته‌ها با هدف جلب مشارکت اقشار مختلف مردم با حمایت مسوولان برای هرچه بهتر برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در شهر و روستاها فعالیت دارند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز اظهارداشت: سال گذشته حدود ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در دهه فجر برگزار شد، پیش‌بینی می‌شود امسال به ۳۰۰ برنامه برسد .

متوسل بیان داشت: رویکرد اصلی برنامه‌ها بر مردمی برگزار شدن چهلمین یکمین جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب است و در این خصوص با همکاری تشکل‌های مردمی چندین جلسه برگزار شده است .

وی گفت: بهره‌گیری از توان جوانان مومن، انقلابی و خوش‌فکر در کنار برنامه‌های ستاد دهه فجر و واگذاری امور در محله‌ها و مراکز فرهنگی و آموزشی به آنها از جمله اولویت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است .

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز به اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در مقایسه با سال‌های گذشته اشاره کرد و مشارکت گسترده همگان را در آن خواستار شد.

به گفته متوسل راهپیمایی مردمی امسال به خاطر تحولات داخلی و خارجی منطقه به خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود از اهمیت زیادی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است .

جشن های انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام راحل به ایران در ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار