عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در نوش‌آباد آغاز شد

کاشان (پانا) - عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در شهر نوش‌آباد با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسوولان استان اصفهان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در نوش‌آباد آغاز شد

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بنا بر این است که برای گرامیداشت یاد و راه سردار سلیمانی، 63 مدرسه در کشور بسازیم که امروز بیست و ششمین مجتمع در نوش آباد کلنگ زنی شد.
مهر اله رخشانی مهر در آیین آغاز عملیات مجتمع سردار سلیمانی نوش آباد اظهار کرد: این مجتمع شامل سه واحد آموزشی است که به تفکیک برای تحصیل دانش آموزان دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم این شهر خواهد بود.
وی افزود: این مجتمع با ۲۰ کلاس درس طراحی شده است که زمین آن به مساحت ۱۰ هزار مترمربع از سوی شهرداری نوش‌آباد اختصاص یافته و توسط سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته می‌شود.
وی تصریح کرد: برای ساخت مجتمع نوش آباد، اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافته و توسط سازمان نوسازی مدارس تامین اعتبار شده است و امیدواریم دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد: اگر در حوزه فراهم کردن ساخت و ساز مدارس و زیرساخت آموزشی تلاش می کنیم بر این باوریم که با ساخت هر مدرسه و تحصیل دانش‌آموزان در آن، به اسلام، به نظام جمهوری اسلامی ایران و به خون پاک شهیدان ادای دین کرده‌ایم.
رخشانی مهر، ابراز امیدواری کرد آینده‌سازان ایران اسلامی با پیروی از نام و یاد شهدا،و تلاش برای پیشرفت کشور، ادامه‌دهنده راه آنها بوده و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار