فرمانداراسلامشهر: انفجاز سیلندرهای گاز مایع در مرکز غیرمجاز اسلامشهر تلفاتی نداشت

اسلامشهر(پانا) - مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر از وقوع آتش سوزی وسیع بر اثر انفجار کپسولهای گاز ال پی جی در محدوده کمربندی الغدیر جنب جایگاه سوخت امام رضا(ع ) منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر: انفجاز سیلندرهای گاز مایع در مرکز  غیرمجاز اسلامشهر تلفاتی نداشت

مسعود مرسل‌پور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: در این حادثه که در کمربندی جنوبی اسلامشهر رخ داد یک باب مغازه صافکاری و دو دستگاه خودرو نیسان و آریسان دچار آتش سوزی شد که با تلاش یک ساعته نیروهای آتش نشانی آتش مهار شد.

او در ادامه افزود: علت این حادثه استفاده از تجهیزات غیر استاندارد تزریق گاز مایع توسط افراد غیر متخصص بود.

مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهرهم از وقوع آتش سوزی وسیع براثر انفجار کپسولهای گاز ال پی جی در محدوده کمربندی الغدیر جنب جایگاه سوخت امام رضا(ع ) منطقه خبر داد که آتش نشانان پس از یک ساعت عملیات متهورانه شعله های آتش را خاموش و سریعا" نسبت به ایمن سازی محیط اقدام کردند.

یوسف منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اسلامشهر هم در سخنانی تصریح کرد: توزیع وفروش گاز ال پی جی برای مصارف سوخت خودرو، غیرقانونی بوده و سال گذشته در محور جاده احمد آباد مستوفی افرادی در این زمینه فعالیت داشتند که با دستور دادستان محترم جمع آوری شدند ولی متاسفانه پس از سهمیه بندی بنزین این فعالیتها درگوشه و کنار شهر که نسبت به شارژ مخازن خودروها اقدام میکنند بیشتر شده که اقدامی بسیار خطرناک وحادثه ساز است.

او بیان کرد: بیشتر خودروهای فاقد معاینه فنی دارای این‌گونه مخازن غیرمجاز هستند که در حین شارژ بدلیل استفاده از تجهیزات غیر استاندارد و استفاده از افراد غیر متخصص موجب آتش سوزی و انفجار می شوند که در حادثه امروز اگر نیروهای آتش نشانی به‌موقع اقدام به اطفاء نکرده بودند قطعا" با توسعه انفجار کپسولها تلفات انسانی به بار می آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار