دامنه قیمت مسکن مصرفی در شرق و غرب تهران

تهران (پانا) - دامنه قیمت پیشنهادی فروش مسکن در عمده موجودی فایل‌های دو منطقه شرقی و غربی تهران نزد بنگاه‌های ملکی در حال حاضر، بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دامنه قیمت مسکن مصرفی در شرق و غرب تهران

به‌گزارش دنیای اقتصاد، مناطق ۴ و ۵ شهر تهران در شرق و غرب پایتخت واقع شده‌اند و در طول سال‌های گذشته همواره در زمره سه منطقه پرتقاضای بازار مسکن دسته‌بندی شده‌اند که بیشترین معاملات ماهانه مسکن در این مناطق انجام می‌شود. در طول بیش از یک سال اخیر هم این مناطق همواره در رتبه یک و دوی مناطق پرمعامله قرار داشته و اصلا به رتبه سوم منتقل نشده‌اند.

دامنه قیمت مسکن در این دو منطقه با یک اختلاف جزئی به یکدیگر نزدیک است، البته با لحاظ این موضوع که قیمت مسکن در منطقه ۵ (محدوده غربی تهران) قدری بیشتر از قیمت در منطقه ۴ است. نگاهی به ذخیره موجود فایل‌های فروش نزد بنگاه‌ها در این دو منطقه نشان می‌دهد در حال‌حاضر قیمت پیشنهادی فروش عمده آپارتمان‌های عرضه شده در این بازار بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است که براساس امکانات، موقعیت قرارگیری و سن بنا، طیف متنوعی از آپارتمان‌ها را شامل می‌شود.

البته قیمت‌های بالاتر از این طیف نیز به‌شکل محدود مشاهده می‌شود که یکسره متعلق به آپارتمان‌های نوساز و اغلب کلیدنخورده در این مناطق است. برخی واسطه‌ها مدعی هستند که قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز افزایش یافته اما هنوز این موضوع تمام فایل‌های گروه‌های سنی دیگر را در بر نگرفته و در نتیجه جست‌وجوگران مناطق مصرفی می‌توانند از میان آپارتمان‌های میان‌سال و قدیمی، واحد قیمت‌مناسب و متناسب با بودجه خود را پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار