مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

۱۰۴ مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش هرمزگان از ۳۰۹ مدرسه دارای انشعاب آب و برق موقت در استان، تعداد ۱۰۴ پروژه در هشت ماهه گذشته دارای انشعاب شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۴ مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش وپروش گفت: ۳۰۹ پروژه با انشعاب موقت آب و برق در سراسر استان وجود داشت که مطابق مصوبه شورای آموزش و پرورش مقرر گردید در سال جاری ۱۰۰ مدرسه دارای انشعاب قطعی آب و برق شوند.
وی افزود: در ۸ ماهه گذشته انشعاب برق و آب ۱۰۴ پروژه در مناطق مختلف استان انجام گرفته است تا مدارس بدون انشعاب آب و برق استان به ۲۰۵ پروژه کاهش یابد.
دادی زاده تصریح کرد: در جلسه بهمن ماه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان مقرر شد، کمیته ای در همین راستا با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نوسازی، شرکت توزیع نیرو، استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی تشکیل شود تا روند انشعاب آب و برق ۲۰۵ مدرسه دیگر پیگیری و تسهیل گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به ساخت مدارس تخریبی استان اشاره کرد و ادامه داد: مطابق گزارشات اداره کل نوسازی، ۱۹۳ پروژه ساخت و بازسازی و یا تکمیل پروژه های نیمه تمام توسط خیرین و نیک اندیشان هرمزگانی در سطح استان دردست احداث است که ۱۳۵ میلیارد تومان از بخش خیرین و بخش دولت به این کار اختصاص یافته است که امیدواریم بخش قابل توجهی از این پروژه ها تا مهرماه سال ۹۹ به بهره برداری برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار