استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم روستای بلوط بلند لوداب محروم ترین نقطه استان ملاقات کرد

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز یکشنبه در دیداری هر چند فشرده اما پر ثمر و با دورنمایی از امید با قشرهای مختلف مردمی از دورترین و محروم ترین نقطه استان یعنی روستای بلوط بلند لوداب و همچنین برخی سرمایه گذاران و بخش خصوصی دیدار و ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات، تنگناها و خواسته های بحق آنان بر رفع سریع مشکلات این افراد نیز تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم روستای بلوط بلند لوداب  محروم ترین نقطه استان ملاقات کرد

نکته حائز اهمیت در ملاقات مردمی امروز حسین کلانتری تاکید و توجه به خواسته های عمدتا عمومی ، قابل حل و در عین حال مورد تاکید سیاست ها و رویکرد توسعه مدارانه دولت نیز بودند.
از توسعه و کمک به بهبود وضع رفاه اجتماعی تا تحقق حقوق شهروندی ، توجه به امر توسعه روستاها با توزیع عادلانه امکانات و همچنین رفع موانع تولید بر سر راه تولید کننده و سرمایه گذار و نیز پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض به سرمایه گذاران و طرح های راکد خواسته ها و دغدغه هایی بود که امروز از زبان ملاقات کنندگان با کلانتری مطرح شد.
در ملاقات امروز استاندار هیچ درخواست کننده و مراجعه کننده ای بدون جواب روشن از اتاق بیرون نرفت هر کس به به فراخور نوع درخواست ها و مشکلاتی که داشت پاسخ های قانع کننده دریافت می کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار و ملاقات مردمی با دعوت از هر یک از دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی و همچنین بانک های عامل و یا نهادهای نظارتی که گره مشکلات مراجعه کنندگان پیش انها بود نیز در همین نشست امروز قول مساعد برای رفع مشکلات و تحقق خواسته های آنان را گرفت.
کلانتری همچنین تاکید کرد که دیدارها و ملاقاهای عمومی مسئولان و متولیان امربا مردم منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشا در حل مشکلات و دغدغه های جدی آنان خواهد شد.
کلانتری یاداور شد: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی استاندار و مسئولان ومتولیان امر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.


تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات روستای بلوط بلند لوداب


در میان این درخواست کنندگان امروز حضور یک خانم عضو شورای اسلامی روستای بلوط بلند لوداب نیز بیش از همه توجه استاندار کهگیلویه وبویارحمد را به خود جلب کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیزپس از شنیدن مشکلات این روستا از زبان عضو شورای شهر در این زمینه خواستار تشکیل کارگروه ویژه ای با محوریت دفتر روستایی استانداری برای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و خواسته های مردم این روستا شد.
کلانتری در این دیدار مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی ، راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای ، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین معاونان اقتصادی، عمرانی و حوزه امور بانوان استانداری و نیز شخص فرماندار بویراحمد و بخشدار لوداب را موظف به بازدید و حضور میدانی ظرف هفته جاری از این روستا و سایر روستاهای اقماری و حومه بخش لوداب کرد.
وی بیان کرد: مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نتایج این سفر و بازدید میدانی و همچنین مصوبات اجرایی دستگاه های مربوطه را روز شنبه هفته آینده به دفتر استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات و تنگناهای مردم این روستا و بخش لوداب ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار