مرکز کوهورت سالمندی نیشابور، هم ردیف با دانشگاه های بزرگ کشور

نیشابور ( پانا) - معاون تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی نیشابورگفت : مرکز کوهورت سالمندی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارزشیابی سال ۱۳۹۷ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ردیف دانشگاه های بزرگ ایران قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز کوهورت سالمندی نیشابور، هم ردیف با دانشگاه های بزرگ کشور

مرتضی شمشیرگران در مصاحبه با خبرنگار پانا افزود: دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارزشیابی سال ۹۷ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اخذ صد درصد امتیاز مرکز کوهورت در ارزشیابی این مرکز، امتیازی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز و تبریز را اخذ نمود و از این حیث شانه بشانه این دانشگاه های پر افتخار کشور می باشد.

وی ادامه داد : مرکز کوهورت سالمندی نیشابور مفتخر است که علاوه بر ارایه خدمات به حدود ۷ هزارو پانصد فرهمند بالای ۵۰ سال ارتباط موثر علمی با حدود ۱۵ دانشگاه بزرگ کشور و نیز ۶ دانشگاه مطرح دنیا دارد و این مرکز افتخاری برای نام بلند نیشابور بوده و خواهد بود و در اینده ای نزدیک نیشابور را به یک دانشگاه شناخته شده در عرصه جهانی تبدیل خواهد کرد.

شمشیزگران خاطرنشان کرد: در ارزشیابی بعمل آمده، دانشکده در بسیاری دیگر از شاخص های پژوهشی نیز علاوه بر مرکز کوهورت، سرآمد است.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: افتخاری که برای دانشکده کسب شده است مرهون حمایت های بیدریغ و راهنمایی های ارزشمند سکاندار مجموعه علوم پزشکی نیشابور دکتر عظیمی نژاد و تلاش های صادقانه و شبانه روزی ایشان بوده است و نقش بی بدیل و ارزشمند اعضای هیات علمی و همکاران عزیز و ارجمندی که با وجود همه کاستی ها در راستای ارتقای دانشکده تلاش های ارزشمندی داشته و دارند در این بین ستودنی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده در پایان گفت: تلاش های همکارانی که در حوزه تحقیقات در نهایت خلوص و وظیفه شناسی در راستای فردایی بهتر برای شهر شهیرمان حرکت می کنند را ارج می نهم و از یکایک آنان قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار