رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

مدارس، برنامه های هزینه بردار را اجرا نکنند

بردخون(پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مدارس برنامه های هزینه بردار و غیرضروری را اجرا نکنند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس، برنامه های هزینه بردار را اجرا نکنند

ظهیر محمودی در نشست با مدیران مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی منطقه بردخون بوشهر اظهار کرد: کارکنان مدارس وظایف و اختیاراتی دارند که هریک باید طبق مسؤولیت های خود اقدام عملی داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: مدارس برنامه های هزینه بردار و غیرضروری اجرا نکنند و به گونه ای عمل شود تا باری بر دوش خانواده ها تحمیل نشود و تنها به امور مهم و اساسی آموزش و پرورش توجه شود.

او با تأکید بر کار تیمی در مدارس ابراز داشت: تعامل با همکاران و کادر اداری و مدیریتی مدرسه مانند معاون، مربی، مشاور و معلمان ضروری است تا مدرسه فضایی بانشاط و همراه با کار و فعالیت شود.

محمودی ادامه داد: برگزاری کلاس تقویتی در ساعات فعالیت مدارس ممنوع است، اما مدیران می توانند برنامه ریزی کنند تا در ساعات خارج از وقت اداری یا ایام تعطیل برای دانش آموزان کلاس تقویتی تشکیل شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با تأکید بر حضور منظم فرهنگیان در محل کار، ابراز داشت: نظم و انضباط از ضروریات کار در نظام تعلیم و تربیت است و همه موظف به اجرای آن هستیم.

او اجرای برنامه های دهه فجر را ضروری دانست و گفت: مدارس برنامه ریزی کنند تا در ایام دهه فجر برنامه هایی با محتوا و جذاب برای دانش آموزان تدارک ببینند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون تصریح کرد: آموزش و پرورش منطقه در زمینه های مختلف بر اساس سند تحول بنیادین حرکت کرده و در حوزه بانوان اقدامات و انتصابات مناسبی داشته است.

محمودی اطلاع رسانی از فعالیت ها را مهم خواند و گفت: مدارس، عملکرد و فعالیت هایی در حوزه های مختلف دارند که لازم است مردم و به‌ویژه فرهنگیان و دانش آموزان از آن آگاه شوند.

او همچنین اضافه کرد: در زمینه ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی اقدامات زیادی صورت گرفته و اکنون چند مدرسه و سالن در حال احداث است که امیدواریم با حمایت دولت و همراهی و همکاری مردم و مسؤولان به زودی شاهد راه اندازی آنها باشیم.

در ادامه معاونان آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس منطقه پیرامون فعالیت ها و اقدامات خود در زمینه های آموزشی و پرورشی گزارش دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار