موسسان مدارس غیردولتی کرمانشاه، در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند

کرمانشاه (پانا) - جلسه‌ مدیران و موسسان مدارس غیردولتی با حضور مدیرکل در کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
موسسان مدارس غیردولتی کرمانشاه، در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرروش استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به مدیران مدارس، یاد و خاطره‌ی سردار قاسم سلیمانی،تمامی شهدای کرمان و جانباختگان حادثه‌ی هواپیمای اوکراینی را گرامی‌ داشت.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مدیران مدارس غیردولتی گفت:باید در این حوزه با پیگیری‌های بیشتر مدیران و کارشناس‌های مربوطه سطح کیفیت آموزشی و توانمندی‌های مدارس را بالا برد و اینگونه به رونق بخشی و افزایش متقاضیان این مدارس کمک کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه امروزه نیازهای جهانی به سمت حوزه‌های فنی، کارآفرینی و مهارت آموزی پیش می رود تاکید کرد: برای اغنای این نیاز می بایست توجه ویژه ای به مدارس غیردولتی در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کار‌ و دانش داشته باشیم.

این مقام مسؤول با یادآوری شرایط سخت و دشوار مردم در مناطق سرپل‌ذهاب و ازگله در زلزله آبان ماه سال 96 و کمک‌رسانی‌های انسان دوستانه از سراسر کشور اظهار کرد: امروز نوبت ماست که دست یاری‌ به طرف مردم سیل‌زده‌ی استان سیستان و بلوچستان دراز کنیم.

با پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و استقبال مدیران مقرر شد مدرسه ای در استان سیستان و بلوچستان با کمک های موسسان مدارس غیردولتی کرمانشاه ساخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار