مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

زنان استان قزوین برای مسئولیت های مدیریتی توانمند هستند

قزوین (پانا)- بانوان استان قزوین برای پست های مدیریتی توانمند هستند و در صورت اعتماد می توانند خدمات موثری برای توسعه این استان ارائه کنند. اینها اظهارات مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنان استان قزوین برای مسئولیت های مدیریتی توانمند هستند

نخستین نشست صمیمانه استاندار و بانوان فعال استان، ظهر شنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد.

صدیقه ربیعی در این جلسه اظهار کرد: بانوان در عصر کنونی نقش‌های مؤثری در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی دارند که باید این جایگاه حفظ شود.

او بیان کرد: بانوان در تربیت فرزند و همسر داری هم نقش مهمی ایفا می‌کنند و در عرصه اجتماعی در سال‌های اخیر جایگاه بهتری پیدا کرده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: بانوان در توسعه پایدار به عنوان مؤلفه اصلی هستند و در طول تاریخ هم نقش برجسته داشته اند و تأثیر آنها بی بدیل بوده است و امروز هم در تحولات کشور نقش دارند.

ربیعی تصریح کرد: استان قزوین زنان نخبه زیادی دارد که تعدادی از آنها در جلسه امروز حضور دارند و از کارآفرینان، نخبگان علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اقتصادی نقش عمده دارند.

او تاکید کرد: در استان قزوین اعتماد به بانوان توانمند زیاد است و از حمایت استاندار و معاونت‌ها در واگذاری امور تشکر می‌کنیم و انتظار داریم این اعتماد همچنان تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار