تاکید استاندار یزد بر ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید

یزد(پانا)- استاندار یزد گفت: تمام دستگاه‌ها برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و شب عید تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار یزد بر ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید

به نقل از ایرنا محمدعلی طالبی روز شنبه در ستاد تنظیم بازار استان یزد همکاری اصناف و تولید کنندگان با دستگاه های دولتی را در این خصوص ضروری خواند و افزود:آرامش و آسایش و رفاه بیشتر مردم باید فراهم شود.

وی گفت: بررسی ظرفیت‌ها و کمبودها موجود در بازار استان باید توسط ستاد تنظیم بازار بررسی تا برنامه ریزی دقیقی در زمینه صورت گیرد.

همچنین رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان یزد در این نشست افزود: هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفند در بازار استان با قیمت هفتاد و هفت هزار تومان عرضه می‌شود.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: همچنین هرکیلوگرم گوشت گاو و گوساله شصت و پنج هزار تومان ، تخم مرغ هشت هزار و ۹۰۰ و مرغ هم با قیمت هر کیلو دوازده هزار و ۹۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: ۶۰۰ تن سیب درختی زرد و قرمز و یکهزار تن پرتغال والنسیا برای استان در نظر گرفته شده است .

علمدار یزدی گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در فروش و عرضه کالاهای اساسی را به سازمان صمت و یا سازمان تعزیرات استان اطلاع دهند.

کارگروه ستاد تنظیم بازار استان یزد هر هفته روزهای شنبه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار