استاندار: برنامه‌های عمرانی یزد طبق سند آمایش اجرا شود

یزد(پانا)- استاندار یزد گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید تمام برنامه‌ریزی‌های خود را در بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منطبق بر اساس سند آمایش استان و اسناد بالادستی انجام دهند .

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: برنامه‌های عمرانی یزد طبق سند آمایش اجرا شود

به نقل از ایرنا محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه افزود: اجرای برنامه‌ها برای سال آینده باید طبق سند آمایش و در نظر گرفتن شرایط اجرا شود تا نتایج مفیدی برای مردم و توسعه استان در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه همه‌جانبه و متوازن استان در گرو برنامه‌محوری دقیق و توجه خاص به سند آمایش است که و باید تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن وظایف را انجام دهند.

به گفته این مسوول ، در این سند، تمام برنامه‌ها و فعالی‌ت هایی که برای آینده در بخش‌های مختلف مورد نیاز است دقیق مشخص شده و برکات خوبی به همراه دارد.

طالبی افزود: در سند آمایش، تمام راهبردها و جهت‌گیری‌های مورد نیاز و اساسی بر اساس مناطق مختلف با توجه به محدویت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد مشخص شده است.
سند آمایش استان قرار است برای تصویب نهایی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه جاری در شورای عالی آمایش کشور مورد بررسی قرار گیرد.
ارائه گزارش بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۱۳۹۸ در حوزه وزارت ورزش و جوانان، بررسی مسائل زیست محیطی شهرستان اردکان، گزارش بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۱۳۹۸ حوزه وزارت راه و شهرسازی از مباحث این نشست بود.
همچنین در این نشست برنامه‌های پیشنهادی محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی برای بررسی بیشتر به کارگروه‌های مربوطه ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار