معاون وزیر:

شورای آموزش و پرورش یکی از مترقی ترین قانون ها است

هرمزگان(پانا)-معاون وزیرآموزش وپرورش گفت: یکی از مترقی ترین قانون ها شورای آموزش و پرورش است که مسیر مناسبی برای استفاده از همه ظرفیت دستگاه ها و نخبگان در آموزش و پرورش را فراهم می سازد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش یکی از مترقی ترین قانون ها است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، مجتبی زینی وند خواستگاه و انتظار جوامع را از مدارس و دستگاه آموزش و پرورش بسیارمتنوع خواند وگفت: از آنجایی که ذینفعان آموزش و پرورش تمام آحاد جامعه و دستگاه‌های کشور را تشکیل می دهد پس همه باید نسبت به مدرسه احساس مسئولیت اجتماعی کنند و به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی افزود: برای اینکه آموزش و پرورش به موفقیت ها و اهداف خود برسد نیازمند مشارکت صاحبان اندیشه، مدیران دستگاهها، مردم و نخبگان درتحقق اهداف است که شورای آموزش و پرورش به عنوان مترقی ترین قانون ها به دنبال این امر است.

زینی وند با بیان اینکه آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی از پس مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت نسل آینده برآید، ادامه داد: مدرسه تلاقی سه تفکردولت، اولیا و دانش آموزان است که دولت متشکل ازهمه دستگاه‌های اجرایی است ومنظور تنها آموزش و پرورش نیست.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشوراضافه کرد: استان هرمزگان به واسطه داشتن شورای آموزش و پرورش فعال و مصوبات مناسب در راستای تسهیل فرآیند امر تعلیم و تربیت و تأمین فضاهای آموزشی استاندارد و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش فعالیت های مطلوبی شکل گرفته است که منجر به جهش علمی دراین استان شده است و پیشرفت خوبی حاصل شده است.

این مسئول بر اجرای مواد 13-16-17-18 شورای آموزش و پرورش درراستای ساخت فضاهای آموزشی ومشارکت بیشتر مدارس غیر دولتی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار