«شهربانو» با دو بازیگر جدید به خط پایان رسید

تهران (پانا) - همزمان با پایان فیلمبرداری «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، از اولین تیزر پشت صحنه این فیلم رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
«شهربانو» با دو بازیگر جدید به خط پایان رسید

به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلمبردارى فیلم سینمایی «شهربانو» دومین ساخته مریم بحرالعلومى که از اوایل آذرماه در تهران آغاز شده بود، با پیوستن بهناز جعفرى و یوسف تیمورى به جمع بازیگران، در خیابان شاپور به پایان رسید.
بهناز جعفرى که اخیرا در فیلم داریوش مهرجویى نقش‌آفرینى کرده، بعد از فیلم تحسین شده «پاسیو» در دومین تجربه همکارى با بحرالعلومى، این بار با نقشى متفاوت و یوسف تیمورى پس از گذشت سال‌ها از فیلم «بوتیک»، دوباره در حضورى جدى با فرشته صدرعرفایى همبازى شده‌اند.
این فیلم اجتماعى که فرم حضور در سى و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود، به‌دلیل عدم جذب حمایت‌هاى مالى لازم به این رویداد سینمایى نرسید و همچون فیلم اول بحرالعلومى از تولیدات کاملا مستقل و شخصى سینماى ایران به‌شمار مى‌رود که کارگردان، خود به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجرى طرح، آن را مقابل دوربین مسعود امینى تیرانى برده است.
تدوین «شهربانو» به تازگی توسط سینا گنجوى آغاز شده و پیش‌بینى مى‌شود این فیلم که اولین تهیه‌کنندگى پگاه احمدى است، پس از طى مراحل فنى تا پایان سال جارى آماده نمایش شود.
بازیگران اصلى «شهربانو» عبارتند از: فرشته صدرعرفایى، بهناز جعفرى، گلاره عباسى، سامان صفارى، محمد ولى‌زادگان، على کیان‌ارثى و بهرنگ علوى، با حضورِ یوسف تیمورى.

تصویربردار پشت صحنه: على یعقوبى
ساخت تیزر: مهدى مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار