درخشش بازیگر ایرانی در محصول مشترک آلمان و اتریش

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم تاک تیک با بازی انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی این فیلم به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بازیگر ایرانی در محصول مشترک آلمان و اتریش

تولید فیلم «تاک تیک» به کارگردانی هانس گونتر بوکینگ(hans-Günther Bücking) و تهیه کنندگی صدا و سیمای اتریش در شهر گراد به پایان رسید.
فیلمبرداری تاک تیک ابتدا در فرودگاه اتریش به مدت ۱۰ روز و پس از تعطیلات کریسمس به مدت یک ماه در شهر گراد و در لوکیشن زندان ادامه پیدا کرد.
موضوع این فیلم براساس یک داستان واقعی است که در سال ۱۹۸۵ در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می رود.
تاک تیک محصول مشترک اتریش و آلمان است و علاوه بر انوشیروان محسنی، هارالد کراس نیتزر (Harald Krassnitzer) و ماریون میترهامر(Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین المللی اتریش و آلمان در آن به ایفای نقش می پردازند؛ همچنین در این فیلم از شخصیت های اصلی پلیس کبری نیز استفاده شده است.
محسنی پیش از این در عرصه موسیقی و ورزش فعال بوده است و پیش از این ۴ دوره قهرمان اروپا در ورزش Thai Boxen، جایزه بهترین هنرپیشه نقش منفی برای بازی در فیلم Mis .Tic ( Austria international film 2017)، جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول برای بازی در فیلم شیرین غیرت خواهر من در سال 2013 و دیپلم افتخار بازیگری برای بازی در فیلم "اسنیف" از یازدهمین دوره جشنواره بین المللى فیلم های ورزشی در تهران را دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار