برگزاری یادواره شهدای مقاومت در مدارس تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش، دانش آموزان نیز در کنار آحاد ملت ایران این اقدام را محکوم کردند و برای ادامه راه سردار دل ها اعلام آمادگی کردند. دانش آموزان در مدارس تربت حیدریه هم با برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهدای محور مقاومت یاد این عزیزان را زنده نگه داشتند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای مقاومت در مدارس تربت حیدریه

در همین راستا یادواره شهدا با محوریت شهدای مقاومت و شهید سپهبد سلیمانی با حضور مدیر آموزش و پرورش, رئیس بنیاد شهید و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره در دبیرستان دخترانه نمونه محمودیه تربت حیدریه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این یادواره گفت: از آغاز انقلاب اسلامی عزت و اقتدار ایران عزیز روز به روز بیشتر می شود و این پیشرفت ها را مرهون خون شهدا هستیم.
محمدرضا قرائی تربتی عمل کردن به وصیت شهدا را بسیار مهم و مایه سعادت مردم و خصوصا نسل جوان دانست و گفت: پیروی از امام زمان و نائب ایشان و تنها نگذاشتن علی زمانه, رعایت ححاب و نماز اول وقت از مهم ترین مواردی است که شهدا به آن سفارش کرده اند.

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت افزود: دشمن خیال کرد که با شهادت سردار سلیمانی می تواند به محور مقاومت ضربه ای بزند, اما دیدید که این شهادت بسیار برای دشمنان هراس آور بود و باعث وحدت و همدلی بیشتر شد.
قرایی در پایان گفت: دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با شرکت کردن در چنین مراسماتی که در آن یاد شهدا گرامی داشته می شود و همچنین مشارکت در برپایی آن خود را پرورش می دهند و برای زندگی ارزشمند آینده آماده می شوند.

روایت گری جانباز گرانقدر حسن باخرد از زندگی و وصیت شهدا, تشییع نمادین تابوت شهید, قرائت دلنوشته توسط دختر شهید محمدعلی مرادی, تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و پخش کلیپ از جمله برنامه های این یادواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار