استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری در جاده‌های اردبیل

اردبیل (پانا) - با تلاش شبانه روزی ۱۱۰ اکیپ راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری در جاده‌های اردبیل

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

او با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف و کولاک مقطعی در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی هستیم تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از مردم و مسافران خواست خوردوی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان در شهر اردبیل تمامی مقاطع تحصیلی و در هیر پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعد از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

همچنین بر اساس همین اطلاعیه در شهرستان مشگین شهر فقط مراکز پیش دبستانی در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

در شهرستان مرزی نمین مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

به علت بارش برف و برودت هوادر اردبیل ،رنمین، نیر، هیر، سرعین، مشکین شهر، ارشق و لاهرود تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت قبل از ظهرنیزتعطیل اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار