استادیوم فوتبال شهرستان زهک با مشارکت بنیاد علوی در سریع ترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد

زاهدان(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل بنیاد علوی، تفاهم نامه مشارکت مالی در تامین چمن مصنوعی زمین ورزشی استادیوم فوتبال شهرستان زهک امضا کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
استادیوم فوتبال شهرستان زهک با مشارکت بنیاد علوی در سریع ترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان روز گذشته با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و دهمرده معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل بنیاد علوی تفاهم نامه مشارکت مالی در تامین چمن مصنوعی زمین ورزشی استادیوم فوتبال شهرستان زهک امضا شد.

در این جلسه که حیدری ثانی ذیحساب و فرشید صالح زهی رئیس نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند، در راستای کمک به بهبود زیرساخت های ورزشی شهرستان زهک و رفع چهره محرومیت از این شهرستان این توافقنامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان و بنیاد علوی منعقد گردید.

در این توافق نامه آمده است پرداخت هزینه های تامین چمن مصنوعی استادیوم فوتبال شهرستان زهک تا سقف مبلغ 17 میلیارد 940 میلیون ریال توسط بنیاد علوی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

مهمترین اقداماتی که توسط بنیاد علوی در شهرستان زهک در حوزه ورزش و جوانان صورت گرفته است:

برگزاری مسابقات ورزشی جام علوی و همچنین تهیه 1000 دست لباس برای ورزشکاران رشته فوتسال

حمایت از تیم کبدی شهرستان زهک جهت اعزام به مسابقات کبدی ساحلی کشور

مشارکت در برگزاری بیش از 8 جام مختلف ورزشی در شهرستان زهک

احداث 6 زمین والیبال ورزشی در شهرستان زهک

همچنین در این جلسه مقرر گردید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان میزبانی مسابقات کبدی ساحلی کشور با مشارکت بنیاد علوی در شهرستان زهک برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار