487 نفر ازآموزش دهندگان سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد مشمول طرح استخدام شدند

یاسوج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد، پس از اعلام طرح الحاق یک ماده به قانون مشمولین استخدام نهضت سوادآموزی مبنی بر دارندگان سوابق بین سالهای 79تا92 تعداد 487 نفر با تشکیل پرونده و بررسی مشمول طرح استخدامی شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
487 نفر ازآموزش دهندگان سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد مشمول طرح استخدام شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،سیدحمدالله خواهش نیک گفت: مشمولان کسانی هستند که در فاصله زمانی اعلام شده در2سال متوالی یا 2دوره بیش از2 نفر را زیر پوشش سوادآموزی قرار داده ویا با یک دوره فعالیت در این فاصله در سالهای اخیر با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند.

وی افزود: برخی از آنان در سامانه سوادآموزی بعنوان مشمول طرح اعلام شده وتعدادی نیز مدارک ومستندات اعلام شده را در قالب پرونده ارائه دادند که در کمیسونهای شهرستانی واستانی بررسی وپس از تأئید به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: در مرحله اول با حضور کارشناسان وزارت آموزش وپرورش ونهضت سوادآموزی 227نفر پرونده ودر 2مرحله بعد با انتقال پرونده ها به تهران ودر سازمان نهضت سوادآموزی به ترتیب 107و153پرونده تأئید نهایی شد.

وی اظهار کرد: باقی مانده پرونده ها شامل مشمولانی است که تا قبل از برگزاری آزمون مدرک فوق دیپلم به بالای خود را ارئه دهند وبزودی تاریخ تشکیل پرونده آنها اعلام می شود.

خواهش نیک با اشاره به سئوالات مکرر برخی مشمولان مبنی بر منابع آزمون وزمان آن گفت: منابع پیش از این اعلام شده ودر سایتwww.savad.kb.medu.irموجود ازت وزمان آزمون وآئین نامه اصلی آن اعلام نشده وبه محض اعلام علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها از طریق سایت آموزش وپرورش استان ومعاونت سوادآموزی اعلام می شود.

وی افزود: براساس مصوبه پذیرفته شدگان آزمون در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت می کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه برخی مشمولان در مورد حذف آزمون وخبرهایی در فضای مجازی در این زمینه به ادارات مراجعه می کنند گفت: تاکنون هیچگونه بخشنامه ونامه وخبری مبنی بر حذف آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی مشمول به استانها اعلام نشد وآموزش دهندگان خبرها را از خبرگزاری های رسمی وسایتهای آموزش وپرورش ومعاونت سوادآموزی دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار