جلسه آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی در منطقه19

تهران (پانا) - به همت کارشناسی سلامت و تندرستی منطقه۱۹ و با همکاری آموزشگاه نوتاش در منطقه 19 جلسه آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی  در منطقه19

کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش منطقه19با اشاره به اینکه سلامتی از نعمت‌های ارزشمند خداوند است، اظهارداشت: بدون سلامتی بسیاری از فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست از این رو نیاز به ارتقای سلامت در جامعه و افراد وجود دارد.
رعایت بهداشت فردی، محیط و تذکر رعایت آن به دیگران از جمله وظایف سفیران سلامت دانش آموزی در مدرسه است. سفیران سلامت باید حق سلامت را در مدرسه ادا کرده و مسائل مربوط به سلامت را به همکلاسی، معلمان و خانواده انتقال دهند.
وی اضافه کرد: آموزش های زیست محیطی از دیگر محورهای آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی در منطقه19 است.
کثیری عنوان کرد: در این برنامه به جامعه هدف در مدارس آموزش های خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها ارائه می شود.دانش آموزان پس از فراگیری نکات بهداشتی برای فرهنگ سازی روانه خانه و جامعه می شوند.
کارشناسی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش منطقه19 ادامه داد: همه ساله جشنواره سفیران سلامت در بخش های خود مراقبتی، تغذیه سالم، اهمیت ورزش و تحرک بدنی ، نقش محیط زیست و راه های حفاظت از آن برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار