شب گذشته 80 نفر از مسافران در راه مانده نجات یافتند

زنجان (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان 80 مسافر در راه مانده را در جاده ترانزیت زنجان – ابهر اسکان دادند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شب گذشته 80 نفر از مسافران در راه مانده نجات یافتند

به گزارش روابط عمومی هلال احمر زنجان با اسکان این تعداد مسافر در مسجد امام حسین(ع) روستای خیر آباد، پتو و کنسرو بین مسافران توزیع شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در این رابطه گفت: جمعیت هلال احمر استان در جاده های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد ونجات زمستانه کرده است.
آقاجانلو خاطرنشان کرد: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها کرده ایم.
او اضافه کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان های استان زنجان فعال است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
آقاجانلو تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار