جلسه اداره کل شهرتهران برای اعزام تیم سنجش نیازهای کنارک، بنت و زرآباد

تهران (پانا) - امروز صبح جمعه، در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران جلسه فوری با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و گروه اعزامی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان جهت گفتگو راجع به آخرین نیازهای سه شهر آسیب دیده کنارک، زرآباد و بنت در استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اداره کل شهرتهران برای اعزام تیم سنجش نیازهای کنارک، بنت و زرآباد

فولادوند با اشاره به اینکه شهر تهران معین شهرهای کنارک، بنت و زرآباد استان سیستان و بلوچستان است، از گروه اعزامی خواست تا از چند بعد به بررسی دغدغه های فرهنگیان ابن سه شهر خسارت دیده، بپردازند.

وی افزود: دغدغه اولیه ما برآورد میزان خسارت های وارد شده بر فرهنگیان این سه شهر است.
فولادوند گفت: موضوعاتی مانند میزان اقلام ضروری، تجهیز و تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده و همچنین احصاء نیازهای روانی و مشاوره ای فرهنگیان و دانش آموزان از جمله مواردی است که باید بررسی شود.
مدیرکل شهر تهران گفت: باتوجه به تجربه خوب شهر تهران جهت ارسال بسته های آموزشی به مناطق سیل زده خوزستان و کرمانشاه و لرستان، در نظر داریم بسته های آموزشی و مشاوره ای به این شهرها ارسال کنیم که پیش از آن باید بررسی و سنجش لازم انجام شود تا بدانیم در چه زمینه ای نیازمند کمک هستند. همچنین آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم این استان جهت آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری و تامین کتب آموزشی مورد نیاز دانش آموزان از جمله برنامه های شهر تهران جهت کمک رسانی است.
در این جلسه فولادوند با تمامی مدیران مناطق نوزده گانه شهر تهران بصورت تلفنی گفتگو داشت و بر ارسال فوری کمک های غیرنقدی مناطق به انبار مهرآباد و کمکهای نقدی به شماره حساب اعلام شده تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار