رویای فوتبال اروپا به واقعیت نزدیک شد؛ بیرانوند به پایان دوران حضور در پرسپولیس رسید

تهران (پانا) - گلر پرسپولیس با پیشنهاد بزرگی که به او رسیده است به زودی راهی اروپا خواهد شد تا قراردادش را با تیمی اروپایی امضا کند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رویای فوتبال اروپا به واقعیت نزدیک شد؛ بیرانوند به پایان دوران حضور در پرسپولیس رسید

علیرضا بیرانوند گلر 27 ساله پرسپولیس که از زمان حضورش در این تیم در تمامی فصل‌های نقل و انتقالات ساز جدایی از این تیم را به بهانه پیوستن به تیمی اروپایی کوک کرده بود، اینبار در آستانه رسیدن به آروزی دیرینه و حضور در فوتبال قاره سبز قرار گرفته است.

طی چند ساعت اخیر رسانه‌های بلژیکی با انتشار اخباری متعدد خبر دادند که باشگاه مطرح بلژیکی خنت درخواست خود برای خرید گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به باشگاه پرسپولیس فرستاده است و بیرانوند با توجه به نوع قراردش به زودی راهی این کشور خواهد شد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند. براساس قرارداد بیرانوند و پرسپولیس، باشگاهی که مشتری بیراوند باشد با پرداخت 700 هزار دلار باعث خواهد شد تا بند جدایی او فعال شود.

همچنین پنجشنبه بیرانوند که در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد تا نشان دهد تصمیمش برای جدایی جدی است و قهرمان ایران باید به دوران بدون حضور بیرانوند عادت کند.

خنت تا پایان هفته بیست و دوم با 42 امتیاز در رده دوم قرار گرفته اما اوضاع نامطمئن آنها درون دروازه باعث شده تا آنها در 22 بازی 24 بار دروازه‌شان باز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار