احتمال قطعی گاز و برق در قزوین؛ مردم صرفه جویی کنند

قزوین (پانا)- مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با تأکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی در استان اعلام کرد: علاوه بر کمبود گاز و احتمال قطع جریان آن، به علت کمبود سوخت امکان اختلال در عملکرد نیروگاه های برق نیز وجود دارد که می تواند صدمات زیادی به بخش صنعت وخانگی وارد کند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
احتمال قطعی گاز و برق در قزوین؛ مردم صرفه جویی کنند

قدرت اله مهدیخانی در خصوص افت شدید دمای هوا در سطح کشور و استان و بحران ناشی از برودت بیش از اندازه در روزهای آتی اظهار داشت: با پیشرفت علوم و فنون جدید، بسیاری از رخدادهای طبیعی مانند سیل، سرمازدگی،طوفان، یخبندان و... قابل پیش بینی بوده و میتوان آمادگی لازم را جهت مواجهه با آنها ایجاد نمود و از تبدیل شدن آن رخداد طبیعی به یک بحران و گاها فاجعه جلوگیری کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: ورود سامانه بارشی و برودت هوا از چند روز قبل، توسط سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور اعلام شده و اخطارهای لازم جهت اتخاذ تمهیدات مقتضی توسط دستگاههای ذیربط و توصیه های رعایت نکات ایمنی توسط مردم، به وسیله شبکه دولت، رسانه و فضای مجازی صادر شد.

مهدیخانی ادامه داد: علاوه بر آمادگی کامل دستگاهها و بسیج امکانات جهت مقابله با سرمای شدید، همدلی و همکاری مردم به خصوص در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز نقش پر رنگی در کنترل شرایط حاد دارد لذا مقتضی است هم استانیهای عزیز نکاتی هر چند کوچک ولی بسیار موثر مانند درزگیری منافذ ورود هوای سرد، استفاده از پرده و لباسهای زخیم و...را رعایت نمایند چرا که علاوه بر کمبود گاز و احتمال قطع جریان آن، به علت کمبود سوخت امکان اختلال در عملکرد نیروگاه های برق نیز وجود دارد که میتواند صدمات زیادی به بخش صنعت وخانگی وارد کند.

مهدیخانی در آخر خاطر نشان کرد با همکاری مردم و مسولین، بارش برف و برودت هوا، ارمغان نعمت و برکت برای استان و کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار