همت بلند دانش‌آموزان بهارستانی درراستای کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان

بهارستان (پانا) - آئین نمادین زنگ سیل مهربانی در جهت جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همت بلند دانش‌آموزان بهارستانی درراستای کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان

سیل سیستان و بلوچستان اگر چه با خود تلخی و ناخوشی‌هایی را به همراه داشت، اما دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بار دیگر سیل مهربانی، ایثار، همدلی و نوعدوستی را معنا کردند.

همه این تلخی‌ها و ناخوشی‌هاموجب شد که سیل مهربانی برگزار شودو این دومین مراسم سیل مهربانی دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان است.

اولین بار در پی سیل فروردین 98در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان، این دانش آموزان مهربان هم دست به دست هم دادند تا بتوانند کاری انجام دهند که موجب آرامش خانواده‌های سیل زده شود تا دردی از آنها کم شودواما این‌بار هم به کمک مردمان سیل‌زده سیستان و بلوچستان شتافتیم.

این مراسم با حضور معاون پژوهش و برنامه‌ریزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ،مسئول سازمان دانش‌آموزی در آموزشگاه شاهد شهیدآوینی برگزار شد.

دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با ارسال اقلام آب معدنی، پتو، مواد خوراکی، کفش، بسته‌های لوازم التحریر و انواع لوازم بهداشتی به مناطق سیل‌زده، در سیل مهربانی مشارکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار