نشست فوق العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر برگزارشد

یزد(پانا)- به منظور جمع بندی برنامه های گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و چهل ویکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان اشکذربرگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست فوق العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر برگزارشد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اشکذر به منظور جمع بندی برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش و گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشست فوق العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذردر محل سالن همایش این مدیریت برگزارشد.

فرماندارو رئیس شورای آموزش و پرورش اشکذر دراین نشست با اشاره به سخن نبی مکرم اسلام (ص) مبنی برحساسیت دوره دانش آموزی و تاثیرپذیری مستقیم و درازمدت دانش آموزان از گفته ها و اعمال مربیان خواستار اجرای برنامه هائی با رویکرد دانش آموزمحور در زمینه افزایش آگاهی و شناخت دانش آموزان از چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی،تنگناها و دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی شد.

هادی هادی نسب دربخش دیگری از سخنان خود به همزمانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره نموده و اجرای برنامه های آگاهی بخش و درخور با حضور سخنرانان خبره و توانمند را از ضروریات دانست.

محمد علی الیاسی دبیر شورای آموزش و پرورش نیز در ابتدای این نشست با پرداختن به مفاد دستور کارجلسه به اهم فعالیت ها و دستاوردهای ارزنده ای که این مدیریت در یک سال گذشته کسب نموده اشاره کردواعلام برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی وبحث و تبادل نظر اعضا پیرامون چگونگی اجرای آنها از دیگر برنامه هائی بود که دراین جلسه مطرح و مورد تایید قرارگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار