مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: هدف از طرح «مدام»، تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان

بیرجند (پانا)–- طرح مدام سالهای زیادی است که در مدارس متوسطه اول کشور در حال اجراست. هدف از اجرای این طرح نیز تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش اموزان ، تقویت حس اعتماد به نفس در آنان، آشنایی با حرفه ها و شغل های مختلف ، تقویت روحیه همکاری ومشارکت در عرصه های مختلف است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: هدف از طرح «مدام»، تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان

طیبه حمیدی، مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در گفتگو با پانا در بیرجند اظهار کرد: چگونگی اجرای طرح مدام توسط ادارات کل آموزش و پرورش و ادارات شهرستانها به مدارس ابلاغ می شود و مدارس نیز بر اساس برنامه راهبردی و عملکردی خود نسبت به تعداد مراحل اجرا تصمیم گیری می کنند.

او با اشاره به اینکه طرح مدام (مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدرسه)است، عنوان کرد: دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر نیز با هدف آشنایی دانش آموزان با اهداف طرح روز دوشنبه 30/10 را به این امر اختصاص داده بود تا دانش آموزان روزی متفاوت را تجربه نمایند. لازم به ذکر است این آموزشگاه انجام این طرح را سه مرحله در طول سال پیش بینی کرده است تا تعداد بیشتری از دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

حمیدی از شرکت بیش از 80 دانش آموز در کلاس های تقویتی و پیشرفته این آموزشگاه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این گونه کلاس ها تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه ورودی پایه هفتم و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های خاص در پایه نهم است.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت: علاوه بر کلاس های تقویتی و پیشرفته آموزشی کلاس های دیگری از جمله کلاس های حفظ قرآن، تجوید، کمک های اولیه، کار با چرم و دکوپاژ (تهیه وسایل با مواد دورریز) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار