ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی از اوایل وقت فردا جمعه چهارم بهمن ماه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا شمال غرب و غرب کشور را در برمی‌گیرد و بارش‌ها طی روزهای آتی در نقاط کشور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز پنج‌شنبه، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، فارس، شمال خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، تهران، سمنان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان شاهد بارش برف و باران و مه آلودگی خواهد بود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور موجب بارش‌های سنگین برف در استان‌های مختلف شده و پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها در روز‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

در استان‌های کردستان، کرمانشاه، تهران، البرز، کرمان، خوزستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، هرمزگان و فارس بارش برف و باران و مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

از اوایل وقت فردا جمعه سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا شمال غرب و غرب کشور را در برمی‌گیرد و روز شنبه در جنوب غرب کشور و زاگرس مرکزی سبب ایجاد بارش می‌شود.

بر این اساس آسمان تهران ابری و در برخی ساعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار