سازمان دانش‌آموزی موثر ترین نهاد برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است

آباده ( پانا ) - معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش آباده ، سازمان دانش آموزی را موثر ترین نهاد برای تربیت اجتماعی دانش آموزان دانست و بر ضرورت همکاری بیشتر مدارس با برنامه‌های این سازمان تاکید کرد .

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی  موثر ترین نهاد برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است

در این همایش که با حضور مدرسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، قاسم خلیفه به تبیین ساختار سازمان دانش‌آموزی و اهداف بلند مرتبه آن در طول زمان پرداخت و رهنمودهای این سازمان مانند: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت، ترویج روحیه همکاری و همیاری، قانونمداری، مشارکت در امور ارتباطات بین الملل، ایجاد علاقه به خودباوری و ایمان به فرهنگ اسلامی و... را کاملا در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست.

او افزود: اجرای دقیق برنامه‌های تشکیلاتی این سازمان که کاملا در جهت برنامه درسی ملی نوشته شده است به داشتن انگیزه خود باوری وتقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان کمک کرده و خروجی این چنین آموزش وپرورشی انسان‌هایی سالم و رشد یافته خواهد بود.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آباده با تاکید بر تقویت مهارت‌های مربیان پیشتاز، انجام فعالیت‌های این سازمان را تلاشی موثر برای داشتن مدرسه‌ای شاداب دانست و افزود: دانش‌آموزان با فراگیری مهارت‌هایی مثل گره‌زنی، نظام جمع و فریادهای شادی، در حقیقت دقت در کارها ورعایت درست قوانین ومقررات را یاد می‌گیرند وشادی درونی حاصل از انجام این فعالیت‌ها خود به خود با عث رشد وشکوفایی درسی آنان شده تا در آینده شاهد بالندگی این عزیزان در تمام صحنه‌ها باشیم.

خلیفه در ادامه از خبرگزاری پانا به عنوان جاذبه هیجان‌انگیز قسمت سازمان دانش‌آموزی یاد کرد و افزود: پانا با آموزش خوب مهارت‌های ارتباطی شاخص‌ترین و موثرترین قدم‌ها را در راه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان برمی‌دارد و با توجه به رشد چشمگیر این مهارت‌ها و افزایش استقبال دانش‌آموزان آباده از این خبرگزاری، در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر شهرستان با فعالیت خوب این عزیزان خواهیم بود.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه‌جانبه مدیران، معاونان، آموزگاران و دبیران مدارس تمامی اصول و مهارت‌های سازمان دانش‌آموزی به بهترین نحو انجام پذیرد. در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزش مهارت‌های گره‌زنی، فریادهای شادی، نظام جمع و...برای مربیان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار