سرپرست اداره آموزش و پرورش پیربکران:

مرکز نیکوکاری با هدف کمک متمرکز برای بچه های بی بضاعت در حال راه اندازی است

پیربکران(پانا) - جلسه ای با موضوع مرکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و شناسایی افراد خیر با حضور مسئواین کمیته امداد شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری با هدف کمک متمرکز برای بچه های بی بضاعت در حال راه اندازی است

سرپرست اداره آموزش و پرورش پیربکران در جلسه مرکز نیکوکاری بیان کرد: متاسفانه در آموزش و پرورش دانش آموز بی بضاعت، یتیم و تحت پوشش کمیته امداد کم نیست. عده ای از دانش آموزان هم زیر نظر هیچ ارگانی نیستند.

او ادامه داد: مدیران مدارس کمک های پراکنده و خوبی را جهت کمک به این دانش آموزان انجام داده اند و در راستای تعلیم و تربیت کمک به این بچه ها متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره درباره اهمیت مرکز نیکوکاری گفت: این مرکز با هدف کمک متمرکز برای بچه های بی بضاعت در حال راه اندازی است. اگر بصورت متمرکز انجام شود هم کمک بیشتری به دانش آموز می شود و هم اینکه لارم نیست هر مدرسه ای جداگانه این امر را انجام دهد.

او همچنین در پایان اذعان کرد: ساماندهی کمک ها باید با مشارکت و مساعدت کمیته امداد جهت کمک مطلوب و در شان دانش آموز انجام شود. تعدادی از این دانش آموزان از لحاظ مالی بی بضاعت هستند ولی از نظر استعداد توانمند هستند. انشاءا... با همکاری بیشتر دو اداره بتوانیم قدم کوچکی جهت رضای خدا برای این دانش آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار