بانوان شاغل از آموزش کمک های اولیه هلال احمر زنجان بهره مند شدند

زنجان (پانا) - به گفته‌ی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان، از ابتدای سالجاری تاکنون 250 نفر از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی از آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط هلال احمر بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوان شاغل از آموزش کمک های اولیه هلال احمر زنجان بهره مند شدند

فیروز رجایی افزود: ارائه آموزش کمک های اولیه و آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی بانوان در برابر حوادث احتمالی انجام می شود.
وی اظهارداشت: آموزش‌های مربوط به کمک‌های اولیه و چگونگی مواجهه با حوادث در هنگام وقوع آن یکی از مهمترین آموزش‌هاست که می‌تواند در حفظ سلامت افراد اهمیت قابل توجهی داشته باشد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دروه آموزشی کمک های اولیه 22 ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز هشت ساعت برای بانوان علاقمند شاغل در شرکت گاز، برق منطقه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بخشداری ها، فرمانداری ها، انتقال خون، دانشگاه پیام نور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه و در پایان مانورهای پناه گیری و تخلیه اضطراری نیز برگزار شده است.
رجایی خاطرنشان کرد: گسترش این آموزش ها در سطح استان ادامه دارد و برای شرکت کنندگانی که دوره های آموزشی را با موفقیت گذرانده اند گواهینامه ارائه شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر بهره مندی 250 نفر از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی از آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، برای عموم شهروندان در سطح شهرها و روستاها 300 دروه آموزشی برگزارشده است.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در 9 ماهه گذشته از سالجاری برای 60 دستگاه دولتی 90 دروه آموزشی با یکهزار و 33 فراگیر دروه آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شده است.
رجایی اضافه کرد: علاوه بر این 65 دوره از این آموزش ها نیز برای یکهزار و 419 نفر در سطح روستاهای استان برگزار شده است.
وی یادآوری کرد: در 9 ماهه گذشته از سالجاری 23 دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات نیز برای 984 فراگیر در مساجد استان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار