دانش‌آموزان میبدی، سجده شکر انقلاب بجا آوردند

یزد(پانا)- دانش آموزان یکی از مدارس میبد با حضور در مسجد و با برگزاری یک مراسم معنوی در آستانه فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سجده شکر به جا آوردند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان میبدی، سجده شکر انقلاب بجا آوردند

مدیر دبستان غیرانتفاعی کوثر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این برنامه به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهین مولودی افزود: شکرگزاری صفت پسندیده‌ای است و ما باید شکر گذار نعمت انقلاب باشیم آن هم در زمانی که ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: انس دانش آموزان با قرآن و مساجد نیز اهمیت زیادی دارد و به این علت معلمان و دانش آموزان در این مکان معنوی جمع شدند تا جشن شکر گزاری انقلاب را برگزار کرده و همراه با تلاوت قرآن و خواندن دعای فرج امام زمان(ع) سجده شکر دیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جای آوردند.

همچنین دانش آموزان در این مراسم پر شکوه معنوی به خاطر برخورداری از نعمت وجود رهبر و ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران از خدا سپاسگزاری کردند و شکرگزار آرامش و امنیت فراهم شده به برکت انقلاب اسلامی شدند ، امنیت و آرامشی که در سایه آن به خوبی درس بخوانند و راه صحیح زندگی را پیدا کنند.

قریب به ۲۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۵۰ آموزشگاه میبد مشغول به تحصیل هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار