مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین:

سیل مهربانی دانش آموزان قزوینی به سمت سیل زدگان سیستان و بلوچستانی سرازیر می شود

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای دومین «سیل مهربانی همکلاسی ها» در دو هزار و 400 مدرسه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی دانش آموزان قزوینی به سمت سیل زدگان سیستان و بلوچستانی سرازیر می شود

خیرالله رحمانی در گفتگو با پانا قزوین، اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین همگام، همدل و همراه با اراده، همت و عظمت ملت شریف ایران کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای حمایت و کمک به خسارت دیدگان سیل جمع آوری و در اختیار ستاد هماهنگی کمک های فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین قرار داده تا در کم ترین زمان ممکن به دست آسیب دیدگان سیل برسد.

وی بر همراهی و همکاری مدیران مدارس نسبت به جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی تأکید و بیان کرد: همواره دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان در مواقع ضروری و حوادث غیرمترقبه در کنار هموطنان خود بوده اند و این بار نیز دومین سیل مهربانی همکلاسی ها در قالب «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» به سمت سیل زدگان سیستان و بلوچستانی و برخی مناطق جنوب شرقی کشور سرازیر می شود.

رحمانی پیرامون اهداف این طرح، تصریح کرد: زنده نگه داشتن روحیه مردم یاری و نوع دوستی، پویا نگه داشتن روحیه خدمت رسانی و همیاری در فرهنگیان و دانش آموزان، فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از جمله اهداف این برنامه است که سازمان دانش آموزی به عنوان مجری این طرح پیگیری اجرای آن را در مدارس استان دنبال می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای دومین «سیل مهربانی همکلاسی ها» در دو هزار و 400 مدرسه استان خبر داد و اعلام کرد: همچنین خیران و کلیه کسانی که دل در گروه مردم آسیب دیده دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4177031241903305 و شماره شبا IR640100004177031241903305 به نام حساب هدایای اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نزد بانک مرکزی واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار