افسانه ای از «ایران زمین» در«افسون افسانه»رادیو نمایش

تهران (پانا) - پنج شنبه سوم بهمن ماه ، در برنامه «افسون افسانه» رادیو نمایش، افسانه ای از کشور ایران با نام «آستر رویه رو نگه میداره» پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افسانه ای از «ایران زمین» در«افسون افسانه»رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این افسانه را سهیلا خدادادی برای رادیو تنظیم کرده و در خلاصه داستان آن آمده است: در روزگاران گذشته پادشاهی بود که از سه دخترش می پرسد : آستر رویه را نگه می دارد یا رویه آستر را ؟ دو دختر اولی و دومی می گویند: رویه آستر را نگه می دارد اما دختر سوم می گوید آستر رویه را نگه میدارد. بخاطر همین جواب متفاوت پادشاه از دخترش عصبانی می شود و او را مجبور می کند که با تنبل ترین پسر شهر ازدواج کند و از قصر بیرون برود. دختر با هوشنگ ازدواج می کند و بخاطر درایت دختر، اتفاقهایی رخ می دهد که کم کم هوشنگ تغییر می کند و دیگر آدم تنبلی نیست.

«افسون افسانه » این هفته با روایت فریبا متخصص و با هنرمندی بیوک میرزایی،نازنین مهیمنی، عبدالعلی کمالی، محمدرضا قلمبر، محمد یگانه،

مهرداد عشقیان و علی میلانی از رادیو نمایش پخش می شود و بهرام سروری نژاد کارگردان، نازنین حسن پور افکتور ، مجید آیینه صدابردار و زهرا عبدالله زاده تهیه کننده آن هستند .

«افسون افسانه» هر پنجشنبه ساعت 22:45 و روز بعد ساعت 10:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار