اولویت اول کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان باشد

قم (پانا) -مددجویان کمیته امداد نباید به این نهاد وابسته شوند و توانمندسازی آن‌ها باید در اولویت کارهای این نهاد باشد. امام‌جمعه قم بر این مسئله تاکید کرده‌است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان باشد

مدیرکل کمیته امداد استان قم با آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه قم دیدار و درباره مسائل و مشکلات نیازمندان گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه قم با بیان اینکه معتقدم کمیته امداد، نهادی مردمی است گفت: این نهاد حتی در این شرایط سخت اقتصادی هم با تمام توان خود به نیازمندان جامعه کمک می‌کند.
او با قدردانی از اینکه کمک‌های کمیته امداد لزوماً پرداخت مستمری و مساعدت درجا نزده است گفت: از اینکه کمک‌های این نهاد به مددجویان افزایش‌یافته است بسیار خرسندم و از مسئولان کمیته امداد تشکر می‌کنم.
امام‌جمعه قم خلاقیت‌ها و ابتکارات کمیته امداد این استان را نشان‌دهنده رشد کار عنوان و اظهار کرد: رشد کارهایتان را در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اشتغال توسعه دهید.
این استاد حوزه علمیه بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد نباید به این نهاد وابسته شوند تأکید کرد: اولویت اول کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان باشد.
وی سرمایه‌گذاری درزمینهٔ خودکفایی و اشتغال را بسیار ضروری برشمرد و گفت: این کار دو خاصیت دارد اول اینکه باکار و درآمدزایی مددجویان علاوه بر توانمندسازی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی، افراد پشت نوبت حمایت هم می‌توانند تحت حمایت قرار بگیرند.
در ابتدای این جلسه اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم، گزارشی از آمار و عملکرد کمیته امداد استان قم ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار